TEM Otoyolu'nda otomobil bariyerlere çarptı: 4 yaralı

DÜZCE (AA) - TEM Otoyolu'nun Düzce kesiminde meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. Alınan bilgiye göre, Oğuz Koç idaresindeki 41 KS 044 plakalı...

DÜZCE (AA) - TEM Otoyolu'nun Düzce kesiminde meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Oğuz Koç idaresindeki 41 KS 044 plakalı otomobil, otoyolun İstanbul istikameti Gölyaka gişeleri mevkisinde bariyerlere çaptı.

Kazada, sürücü ile Nil, Merve ve Arda Koç yaralandı.

Otomobilde sıkışan yaralılar, itfaiye, polis, jandarma ve sağlık ekipleri ile vatandaşların yardımıyla çıkarıldı. Yaralılar, Düzce Atatürk Devlet Hastanesi ile Düzce Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine kaldırıldı.

Güzergahta, kaza nedeniyle ulaşım bir süre tek şeritten sağlandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL