TEM otoyolunda ceset bulundu

Otoyolun Esenyurt kesiminde bulunan ceset, Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı

İSTANBUL (AA) - TEM Otoyolu'nun Esenyurt kesiminde, bir erkek cesedi bulundu.

Otoyolun Edirne istikametinde Hadımköy gişeleri yakınında yolda ceset olduğunu fark eden bir tır sürücüsü, aracını durdurarak durumu polis ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen polis yolu trafiğe kapatarak, bazı araçların çarpması nedeniyle zarar gördüğü belirtilen cesedi, Adli Tıp Kurumu morguna kaldırdı.

Ölen kişinin kimliğinin tespiti için çalışmaların sürdüğü belirtildi.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL