TEM Otoyolu'nda çalışma

Otoyolun Sapanca Kavşağı-İzmit Doğu Kavşağı kesimi 0-5. kilometrelerinde Ankara-İstanbul yönünde bulunan iki acil geçiş yeri trafiğe kapatılacak, ulaşım İstanbul-Ankara istikametinden iki yönlü sağlanacak

ANKARA (AA) - Karayollarının yapım ve bakım çalışmaları sürdürülen kesimlerinde ulaşım kontrollü sağlanıyor.

Karayolları Genel Müdürlüğü yol durumu bültenine göre, TEM Otoyolu'nun Sapanca Kavşağı-İzmit Doğu Kavşağı kesimi 0-5. kilometrelerinde Ankara-İstanbul yönünde bulunan iki acil geçiş yeri trafiğe kapatılacak, ulaşım İstanbul-Ankara istikametinden iki yönlü sağlanacak.

Söz konusu uygulama, 5 Ağustos saat 17.00'ye kadar devam edecek.

AA

Ekonomi Haberleri

TCMB Haziran Raporu: Enflasyon Beklentilerinde Son Durum
Lüks Konutların Arasında Kalan Hasanağa'da Tarım Savaşı
Karacabey'de Soğan Üreticisi Mutlu: Fiyatlar Yüzleri Güldürdü
Yeni Renault Megane E-Tech Elektrikli: 2026’da Türkiye’de!
6 AY 6 BİN KİLOMETRE KURALI UZATILDI