TEM Otoyolu'nda bayram yoğunluğu

BOLU (AA) - Bayram tatilinin ikinci gününde yola çıkan tatilciler, TEM Otoyolu'nda araç yoğunluğu oluşturdu.Tatilin ikinci gününde İstanbul'dan yola çıkan...

BOLU (AA) - Bayram tatilinin ikinci gününde yola çıkan tatilciler, TEM Otoyolu'nda araç yoğunluğu oluşturdu.

Tatilin ikinci gününde İstanbul'dan yola çıkan araçlar nedeniyle, TEM Otoyolu Ankara yönü ve Gerede-Karadeniz bağlantı noktasında araç yoğunluğu yaşanıyor.

Kilometrelerce araç kuyruğu oluşan Gerede-Karadeniz Karayolu'nda, ulaşım zaman zaman durma noktasına geliyor. Öte yandan D-100 Karayolu Ankara istikametinde de araç yoğunluğu görülüyor. TEM ile D-100 İstanbul istikametinde ise ulaşım normal seyrediyor.

Bolu Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler TEM Otoyolu ve D-100 Karayolu'nda ulaşımın aksamaması için çalışmalarını sürdürüyor.

Trafik ekipleri, iki gündür devam eden yoğunluğun gün içerisinde de devam edeceğini, akşam saatlerinden itibaren aşırı bir yoğunluk beklemedikleri TEM Otoyolu ve D-100 Karayolu'nda gerekli önlemlerin alındığını belirtti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL