Telekomla sözleşme imzalanmadı

Türk Haber-İş Sendikası Konya Şubesi, Kayalı Park PTT önünde T.Telekom A.Ş arasında gerçekleşen Toplu İş Sözleşmesi’nin imzalanmamasıyla ilgili basın toplantısı yaptı.

Türk Haber-İş Sendikası Konya Şubesi, Kayalı Park PTT önünde T.Telekom A.Ş arasında gerçekleşen Toplu İş Sözleşmesi’nin imzalanmamasıyla ilgili basın toplantısı yaptı. Çok sayıda sendika üyesinin katıldığı basın toplantısında konuşan T.Haber-İş Sendikası Şube başkanı Mehmet Ertosun, Türk Telekom ile yürüttükleri toplu sözleşme görüşmelerinde yasal sürenin sonuna gelindiğini fakat üzerinde uzlaşma sağlayamadıkları önemli maddeler olduğunu bu nedenle uyuşmazlık tutanağı tutmak zorunda kaldıklarını açıkladı. Ertosun, toplu iş sözleşmesinin yürürlük süresinin 28 Şubat 2007 tarihinde sona erdiğini, yetki işlemlerinin tamamlanması üzerine hazırladıkları Dönem İşletme Toplu İş Sözleşmesi tekliflerini Türk Telekom’a iletmiş olduklarını ve görüşmelerin 29 Mayıs 2007 tarihinde başlandıklarını söyledi. Ertosun, bugüne kadar da işveren ile 7 kez bir araya gelerek 86 madde üzerinde mutabakat sağladıklarını ancak 23 asıl ve 5 geçici olmak üzere toplam 28 madde üzerinde anlaşma sağlayamadıklarını belirterek resmi arabulucu ile bir araya gelip taleplerini bir daha işverene anlatmak ve çözüm sağlamak istediklerini söyledi. Bu şansında iyi kullanılmaması durumunda Türk Telekom işçisine greve gitmekten başka bir yol kalmayacağını iddia eden Ertosun, greve gidilmesi halinde bundan her iki tarafında zarar göreceğini ve bunu önlemek için de barışçı çözüm yollarının aranması gerektiğini söyleyerek konuşmasını tamamladı.


Maide Türker-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?