Telefonda dolandırıcılık iddiası

Kendilerini "savcı ve polis" olarak tanıtarak İstanbul'da çok sayıda kişiyi dolandıran 5 zanlı, Niğde'de yakalandı- Zanlıların araçlarında 590 bin lira ele geçirildi

NİĞDE (AA) - Telefonda kendilerini "savcı ve polis" olarak tanıtarak İstanbul'da çok sayıda kişiyi dolandıran 5 zanlı, Niğde'de yakalandı.

Alınan bilgiye göre, Niğde Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, Ankara-Adana otoyolundaki uygulamada bir otomobili durdurdu.

Araçta yapılan aramada, 590 bin lira bulundu.

Otomobildeki H.D, R.Y, İ.Y, S.Ç ve İ.A. gözaltına alındı.

Polisin yaptığı çalışmada, zanlıların telefonda kendilerini "savcı ve polis" gibi tanıtarak İstanbul'da çok sayıda kişiyi dolandırdıklarını belirlendi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE