Tekirdağ'daki tren kazası

Kuveyt ve Katar Emirleri Cumhurbaşkanı Erdoğan'a taziye telgrafı gönderdi

KUVEYT/DOHA (AA) - Kuveyt Emiri Şeyh Sabah el-Ahmed el-Cabir es-Sabah ve Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani, Tekirdağ'daki tren kazası nedeniyle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a taziye telgrafı gönderdi.

Kuveyt haber ajansı KUNA'da yer alan habere göre, Kuveyt Emiri Sabah, Erdoğan'a gönderdiği telgrafında, kazada hayatını kaybedenler için rahmet, yaralılara da acil şifa temennisinde bulundu.

Katar Emiri Şeyh Temim de telgrafında, kazada yaralananlara acil şifalar diledi.



AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu