Tekirdağ'da otobüs yangını

Ergene ilçesi yakınlarında yanmaya başlayan otobüsteki yolcular tahliye edilirken, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sürüyor

TEKİRDAĞ (AA) - Tekirdağ'da, bir yolcu otobüsünde çıkan yangına itfaiye ekiplerince müdahale ediliyor.

Alınan bilgiye göre, TEM otoyolunda İstanbul'dan Edirne'ye gittiği bildirilen yolcu otobüsünde, Ergene ilçesi yakınlarında yangın çıktı.

Yolcular tahliye edilirken, ihbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahaleye başladı. Müdahale sırasında araçta zaman zaman patlamalar olması dolayısıyla, polis ve jandarma bölgede önlem aldı.

İtfaiye ekiplerinin söndürme çalışmaları sürüyor.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE