Tekirdağ'da fabrikada zehirlenme şüphesi

TEKİRDAĞ (AA) - Çerkezköy ilçesinde faaliyet gösteren bir fabrikada zehirlenme şüphesiyle 15 kişi hastaneye kaldırıldı. Alınan bilgiye göre, Çerkezköy...

TEKİRDAĞ (AA) - Çerkezköy ilçesinde faaliyet gösteren bir fabrikada zehirlenme şüphesiyle 15 kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren bir fabrikada, henüz belirlenemeyen bir nedenle bazı işçiler öksürük, baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle fenalaştı.

Haber verilmesi üzerine fabrikaya sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. 112 Acil Servis ekipleri, işçilere müdahale etti.

Zehirlenme nedenleri belirlenemeyen işçiler, Çerkezköy Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu