Tekirdağ'da cinayet

Marmaraereğlisi'nde, evinde ölü bulunan kadının bıçaklanarak öldürüldüğü belirlendi

TEKİRDAĞ (AA) - Marmaraereğlisi ilçesinde evinde ölü bulunan kadının, vücudunun çeşitli yerlerinden bıçaklanarak öldürüldüğü anlaşıldı.

Sultanköy Mahallesi'ndeki iki katlı evinde yalnız yaşayan Melek Şengönül'den (60) bir kaç gündür haber alamayan arkadaşları evine gidip kontrol etti.

Şengönül'ün yerde yattığını gören arkadaşları, durumu jandarma ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Yapılan incelemede Şengönül'ün göğsünden ve sırtından aldığı 26 bıçak darbesiyle hayatını kaybettiği belirlendi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL