Tekirdağ'da ambulans hırsızlığı

Çorlu'da çalınan diyaliz ambulansı terk edilmiş şekilde bulundu

TEKİRDAĞ (AA) - Çorlu ilçesinde çalınan diyaliz ambulansı, terk edilmiş şekilde bulundu.

Alınan bilgiye göre, Çorlu Devlet Hastanesinin bahçesinde park halinde bulunan özel bir sağlık kuruluşuna ait 59 ZY 910 plakalı diyaliz ambulansı kimliği henüz belirlenemeyen kişi ya da kişilerce çalındı.

Çorlu İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ambulansı Ergene'deki bir dinlenme tesisinin bahçesinde park halinde buldu.

Ambulans, çekici yardımıyla emniyet müdürlüğüne götürülürken, polis olayla ilgili güvenlik kameraları ile MOBESE kameralarını incelemeye aldı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek