Tek ders sınavları başlıyor

Tek ders sınavlarının 17-20-21 Ekim tarihlerine yapılacağı bildirildi.

Konya Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, yaptığı yazılı açıklamada, 2008 Öğrenci Seçme Sınavı sonunda ÖSYM tarafından yapılan ek yerleştirme ile bir yüksek öğretim kurumuna kayıt hakkı kazandığı halde, tek dersten başarısızlığı bulunduğu için orta öğretim kurumlarından mezun olamayan öğrencilere Milli Eğitim Bakanlığınca tanınan tek ders sınavlarının Konya'ya bağlı orta öğretim kurumlarında 17-20-21 Ekim tarihlerinde yapılacağını açıkladı.

Şahin, açıklamasında şunları kaydetti:

''Ek yerleştirme sonunda herhangi bir yüksek öğretim kurumuna kayıt hakkı kazanan ancak listeden tek dersten başarısız olduğu için mezun olamayan öğrencilerin ek yerleştirme sonuç belgesi ile birlikte kayıtlı bulundukları lise müdürlüklerine müracaat etmeleri gerekmektedir.''

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?