Tehlike oluşturan ağaçlar kaldırılıyor

DÜZCE (İHA) – Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, il genelinde ağaç budama çalışmalarını başlarken şehir mezarlığında yıkılma tehlikesi...

DÜZCE (İHA) – Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, il genelinde ağaç budama çalışmalarını başlarken şehir mezarlığında yıkılma tehlikesi arz eden ağaçları da kaldırmaya başladı.

Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından her yıl düzenli olarak yürütülen budama çalışmaları başladı. Bölge bölge budama programı yapılırken şehir mezarlığında çürümüş, kuruyan ya da yıkılma tehlikesi olan ağaçlar da kaldırıldı. Kış aylarının gelmesi ile birlikte titiz bir çalışma programı uygulamaya başladıklarını kaydeden Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, ağaçların sağlıklı gelişmesi ve hava koşullarından daha az etkilenmesi için çalışmalarını kış boyunca sürdürecek. Park ve Bahçeler Müdürlüğü, kent genelinde yol kenarları, mezarlıklar ve parklarda yaptıkları çalışmalar ile kentin estetiği ve yeşil dokusunun korunarak gelişmesi için çalışmalarına ara vermeden devam edecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı