Teheccüd namazı sonrası Filistin'e dua

Selimiye Camii'nde toplanan vatandaşlar teheccüd namazı kılarak, İsrail işgali altında olan Filistin halkı için dua etti.

Konya'daki sivil toplum kuruluşlarının önderliğinde vatandaşlar valiliğe bir caminin gece ibadete açılması için dilekçe verdi. Dilekçenin valilik tarafından kabulünün ardından saat 04.00'da Selimiye Camii'nde toplanan vatandaşlar, teheccüd namazı kıldıktan sonra Filistin halkı için dua etti.

 

Kur'an-ı Kerim okunmasının ardından vatandaşlar, cami imamı ile birlikte topluca tekrar dua etti. İsrail işgali altında olan Filistin halkı için ellerini semaya açan vatandaşlar, Filistin'deki Müslümanlar için yardım istedi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?