Konya'daki sivil toplum kuruluşlarının önderliğinde vatandaşlar valiliğe bir caminin gece ibadete açılması için dilekçe verdi. Dilekçenin valilik tarafından kabulünün ardından saat 04.00'da Selimiye Camii'nde toplanan vatandaşlar, teheccüd namazı kıldıktan sonra Filistin halkı için dua etti.
Kur'an-ı Kerim okunmasının ardından vatandaşlar, cami imamı ile birlikte topluca tekrar dua etti. İsrail işgali altında olan Filistin halkı için ellerini semaya açan vatandaşlar, Filistin'deki Müslümanlar için yardım istedi.
iha