Tedavisi biten kızıl şahinler doğaya salındı

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da Gölpınar Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezinde tedavileri tamamlanan iki kızıl şahin, doğaya bırakıldı.Doğa...

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da Gölpınar Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezinde tedavileri tamamlanan iki kızıl şahin, doğaya bırakıldı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürlüğü ekiplerince yaklaşık 6 ay önce yaralı halde bulunarak rehabilitasyon merkezine getirilen kuşların tedavi ve rehabilitasyonları tamamlandı.

Uçabilecek duruma gelen hayvanlar, doğaya salındı.

Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi veteriner hekimi Reşat Ektiren, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bugüne kadar yüzlerce kanatlı ve memeli hayvanı tedavilerinin ardından doğaya salıverdiklerini söyledi.

Söz konusu kuşların 6 ay önce merkeze getirildiğini belirten Ektiren, özellikle göç dönemlerinde kuşların yüksek gerilim hatlarına çarparak zarar görebildiğini, ekiplerin bununla ilgili çalıştığını vurguladı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE