Tedavisi biten kızıl şahin doğaya salındı

Ordu'da vatandaşların yaralı bulduğu kızıl şahin, tedavi edildikten sonra doğal ortama bırakıldı

ORDU (AA) - Ordu'da yaralı bulunarak tedavi altına alınan kızıl şahin, sağlığına kavuşmasının ardından doğaya salındı.

Altınordu ilçesinde bir süre önce vatandaşlar tarafından karayolu kenarında yaralı bulunan ve Ulubey ilçesindeki Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğüne bağlı bakım merkezine teslim edilen kızıl şahinin tedavisi tamamlandı.

Veteriner hekim Eren Yeşilkaş, sağlığına kavuşan hayvanı Ulubey ilçesinin Sayabaşı Mahallesi mevkinde doğaya bıraktı.

Yeşilkaş, gazetecilere yaptığı açıklamada, koruma altındaki kızıl şahinin kendilerine getirildiğinde kanadından yaralı ve beslenememekten dolayı bitkin halde olduğunu söyledi.

Yeşilkaş, kızıl şahinin tahmin ettiklerinden daha kısa sürede kendisini toparladığını ifade etti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE