Tedavi parasını kumara yatıran genç canına kıydı

İstanbul Bayrampaşa'da bir kişi, parkta silahla kendini vurarak intihar etti. Şahsın sanal kumarda para kaybetmesi nedeniyle intihar ettiği iddia edildi.

Olay, saat 10.00 sıralarında Bayrampaşa Orta Mahalle'deki Fatih Parkı'nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, İ.D. (30) yanındaki silahla parkta kendini vurdu.

Genç adamın cansız bedenini gören temizlik işçileri, polise ihbarda bulundu. Olay yerine gelen polis ekipleri, yaptıkları incelemede şahsın hayatını kaybettiğini tespit etti.

Olay yerine gelen şahsın arkadaşlarının polise İ.D.'nin annesinin kanser hastası olduğunu, babasının bir süre önce gönderdiği para ile sanal kumar oynayıp kaybettiğini söylediği öğrenildi. İ.D.'nin cansız bedeni, yapılacak incelemeler sonrası Adli Tıp Kurumu morguna kaldırılacak.

Ekiplerin olay yerindeki incelemeleri devam ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu