Konya'da ''konut dokunulmazlığını ihlal suçu''ndan aranan bir kişi, başkasının yeşil kartıyla tedavi olmak için gittiği hastanede yakalandı. Edinilen bilgiye göre, Mustafa K. (45), bir rahatsızlığından dolayı tedavi olmak için Konya Numune Hastanesi'ne geldi. Burada şüpheli hareketlerde bulunan ve kardeşine ait yeşil kart ile tedavi olmaya çalışan Mustafa K, gözaltına alındı.
Yapılan incelemelerde Mustafa K'nın konut dokunulmazlığı ihlali suçundan arandığı öğrenildi. Mustafa K'nın, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edileceği öğrenildi.