Tedavi olmak istedi yakalandı

Konya'da ''konut dokunulmazlığını ihlal suçu''ndan aranan bir kişi, başkasının yeşil kartıyla tedavi olmak için gittiği hastanede yakalandı.

Konya'da ''konut dokunulmazlığını ihlal suçu''ndan aranan bir kişi, başkasının yeşil kartıyla tedavi olmak için gittiği hastanede yakalandı. Edinilen bilgiye göre, Mustafa K. (45), bir rahatsızlığından dolayı tedavi olmak için Konya Numune Hastanesi'ne geldi. Burada şüpheli hareketlerde bulunan ve kardeşine ait yeşil kart ile tedavi olmaya çalışan Mustafa K, gözaltına alındı.

Yapılan incelemelerde Mustafa K'nın konut dokunulmazlığı ihlali suçundan arandığı öğrenildi. Mustafa K'nın, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edileceği öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti