Tedavi edilen yaralı leylek doğaya bırakıldı

ANKARA (AA) - Ankara'nın Nallıhan ilçesinde yaralı halde bulunan leylek, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı.İlçede bir süre önce yaralı halde...

ANKARA (AA) - Ankara'nın Nallıhan ilçesinde yaralı halde bulunan leylek, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı.

İlçede bir süre önce yaralı halde bulunan leylek, Doğa Koruma ve Milli Parklar görevlileri tarafından veterinere götürüldü.

Kanadındaki yara tedavi edilen leylek, Kuş Cenneti'nde doğaya salındı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL