Tedavi edilen 10 kuş doğaya bırakıldı

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de farkı zamanlarda yaralı halde bulunan 10 kuş, tedavi edildikten sonra doğaya bırakıldı.Kayseri Orman ve Su İşleri Müdürlüğünden...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de farkı zamanlarda yaralı halde bulunan 10 kuş, tedavi edildikten sonra doğaya bırakıldı.

Kayseri Orman ve Su İşleri Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, vatandaşlar tarafından farklı zamanlarda Pınarbaşı ve Bünyan ilçelerinde yaralı olarak bulunan kuşlar, Anadolu Harikalar Diyarı Hayvanat Bahçesi'nde tedavi altına alındı.

Tedavi sürecinin ardından doğal hayatta yaşamını sürdürebilecek durumda olan 2 kumru, 1 güvercin Bünyan ilçesinde, 2 kınalı keklik, 1 puhu ve 4 şahin ise Pınarbaşı ilçesinde doğaya salındı.




AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL