Teberci’ye üstün başarı belgesi verildi

Bilecik'e tayini çıkan Afyonkarahisar Emirdağ İlçe Jandarma Komutanı Mehmet Teberci'ye, Kaymakam Osman Bileci tarafından üstün başarı belgesi verildi.

Bilecik'e tayini çıkan Afyonkarahisar Emirdağ İlçe Jandarma Komutanı Mehmet Teberci'ye, Kaymakam Osman Bileci tarafından üstün başarı belgesi verildi.

Emirdağ'da İlçe Jandarma Komutanlığını yürüten Mehmet Teberci'nin Bilecik'e tayini çıktı. Teberci, ilçeden ayrılmadan önce veda ziyaretleri gerçekleştirdi. Bu çerçevede Kaymakam Osman Bileci'yi ziyaret etti. Karşılıklı görüş alışverişinde bulunulan ziyarette Kaymakam Bileci, Teberci'ye gösterdiği başarılı çalışmalardan ötürü üstün başarı belgesi vererek yeni görev yerinde başarılar diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek