TEB ile SGK arasındaki ilaç alım protokol görüşmeleri

İki kurum arasındaki görüşmelerde anlaşma sağlanamadı, taraflar bugün yeniden bir araya gelecek

ANKARA (AA) - Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ve Türk Eczacıları Birliği (TEB) arasında devam eden ilaç alım protokolü müzakerelerinde anlaşma sağlanamadı.

Alınan bilgiye göre, dün bir araya gelen SGK ve TEB yetkilileri arasındaki görüşmeler gece geç saatlere kadar sürdü. Toplantıda, ilaç alım protokolü konusunda anlaşma sağlanamadı. Taraflar bugün yeniden bir araya gelecek.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL