TCDD Adana Bölge Müdürlüğünden ilaçlama açıklaması

İlaçlama yapılacak güzergahlara bölge halkının ve hayvanların yakınlaştırılmaması istendi

GAZİANTEP (AA) - TCDD Adana Bölge Müdürlüğünce bölgedeki bazı istasyon ve güzergahlarda ilaçlama yapılacağı bildirildi.

Gaziantep Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, TCDD Adana 6. Bölge Müdürlüğü Yol Servis Müdürlüğünün ilgili yazısına dikkat çekilerek, Adana, Mersin, Toprakkale, İskenderun, Fevzipaşa, Köprüağzı, Kahramanmaraş, Narlı, Yenice ve Ulukışla Gar ve İstasyonları ile istasyonlar arasındaki demiryolu hattının yabancı otlardan temizlenmesi için, 3 Ekim Pazartesi günü Adana-Toprakkale-İskenderun arasında kimyasal metotla güzergahta ilaçlama işine başlanacağı belirtildi.

İlaçlama esnasında meteorolojik koşullardan dolayı ilaçlama tarihlerinde değişiklik olabileceği vurgulanan açıklamada, kullanılacak ilaçların zehirli olması nedeniyle ilaçlamayı müteakip 10 gün süreyle demiryolu çevresine bölge halkının ve hayvanların yakınlaştırılmaması gerektiği kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL