TBMM'deki ziyaretçi yasağı uzatıldı

TBMM'de, Kovid-19 tedbirleri kapsamında uygulanan ziyaretçi yasağının, 31 Aralık'a kadar uzatıldığı duyuruldu...

Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM), Kovid-19 tedbirleri kapsamında uygulanan ziyaretçi yasağı, 31 Aralık'a kadar uzatıldı.

TBMM Başkanlığından yapılan duyuruda, Meclis yerleşkesi ve eklentilerine, Kovid-19 ile ilgili alınan tedbirler doğrultusunda, 1-31 Aralık tarihlerinde Genel Kurul çalışmalarının yapıldığı günlerde ziyaretçi kabul edilmeyeceği bildirildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

İçişleri Bakanı Çiftçi Duyurdu: Emniyet Teşkilatı İçin Tarihi Adım
YANİ KANUN KABUL EDİLDİ
NATO ZİRVESİ İÇİN GERİ SAYIM
CHP’den istifa eden Milletvekili Nimet Özdemir AK Parti’ye katılıyor
CHP’de Deprem: İki İl Yönetimi Görevden Alındı