TBMM Başkanı Yıldırım'dan hastane ziyareti

Meclis Başkanı Binali Yıldırım, görevleri başında yaralanan güvenlik görevlilerini tedavi gördükleri hastanede ziyaret etti

TBMM (AA) - TBMM Başkanı Binali Yıldırım, görevleri başında yaralanan güvenlik görevlilerini tedavi gördükleri hastanede ziyaret etti.

Paylaşılan görüntülere göre Yıldırım, Gülhane Eğitim ve Araştırma Hastanesine ziyarette bulundu.

Hastanede tedavi gören güvenlik görevlileriyle bir süre sohbet eden Yıldırım, kendilerine geçmiş olsun dileklerini iletti.

Hastaların sağlık durumuna ilişkin bilgi alan Yıldırım, kendisini ziyaret ettiği için mutlu olduğunu söyleyen bir güvenlik görevlisini alnından öptü.

Yıldırım, çıkışta vatandaşlarla sohbet etti, fotoğraf çektirdi.

AA

Politika Haberleri

"TÜRK MİLLETİNE AYAR VEREMEZSİNİZ"
SON ANKET YAYINLANDI
12. YARGI PAKETİ NELERİ DEĞİŞTİRECEK
Adalet Bakanlığı'ndan Organize Suç Örgütlerine Sıkı Takip
Kılıçdaroğlu ve Muharrem İnce Yıllar Sonra Aynı Cenazede Buluştu