TBMM Başkanı Yıldırım'dan ev ziyareti

TBMM Başkanı Binali Yıldırım, katıldığı nikah töreni sonrasında davet üzerine bir vatandaşın evini ziyaret etti

TBMM (AA) - TBMM Başkanı Binali Yıldırım, davet üzerine Altındağ ilçesinde bir vatandaşın evine ziyarette bulundu.

Yıldırım, dün akşam katıldığı bir nikah töreni sonrasında balkonundan çay davetinde bulunan Hatice ve Ahmet Eşikli çiftinin evini ziyaret etti.

Eşikli ailesi ve diğer misafirlerle çay içip bir süre sohbet eden Yıldırım, evdeki çocuklarla da yakından ilgilendi.

AA

Politika Haberleri

12. YARGI PAKETİ TBMM’DE
İzmir CHP’de Gece Yarısı Operasyonu: İl Başkanlığında Arbede!
CHP'DE BUNU YAPAN YANDI
5 BELEDİYE BAŞKANINDAN MANSUR YAVAŞ RESTİ
Bakan Göktaş’tan Nefret Söylemine Sert Tepki: Hukuki Süreç Başlatıldı