TBMM Başkanı Yıldırım, Kuveyt Meclis Başkanı Al-Ghanim ile görüştü

ANTALYA (AA) - TBMM Başkanı Binali Yıldırım, Kuveyt Meclis Başkanı Marzouq Al-Ghanim ile görüştü.Yıldırım, Antalya Kaya Palazzo Oteli'nde gerçekleştirilen...

ANTALYA (AA) - TBMM Başkanı Binali Yıldırım, Kuveyt Meclis Başkanı Marzouq Al-Ghanim ile görüştü.

Yıldırım, Antalya Kaya Palazzo Oteli'nde gerçekleştirilen "Avrasya'da Ekonomik İş Birliği, Çevre ve Sürdürülebilir Kalkınma" konulu Avrasya Meclis Başkanları üçüncü toplantısı kapsamında Kuveyt Meclis Başkanı Al-Ghanim ile bir araya geldi.

TBMM Başkanvekili Mustafa Şentop'un da katıldığı görüşme, basına kapalı gerçekleştirildi.


AA

Politika Haberleri

12. YARGI PAKETİ TBMM’DE
İzmir CHP’de Gece Yarısı Operasyonu: İl Başkanlığında Arbede!
CHP'DE BUNU YAPAN YANDI
5 BELEDİYE BAŞKANINDAN MANSUR YAVAŞ RESTİ
Bakan Göktaş’tan Nefret Söylemine Sert Tepki: Hukuki Süreç Başlatıldı