TBMM Başkanı Yıldırım Bakü'ye gitti

Yıldırım'ı, Esenboğa Havalimanı'ndan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Tuna ile diğer yetkililer uğurladı

ANKARA (AA) - TBMM Başkanı Binali Yıldırım, özel uçak "ANA" ile saat 18.23'te Azerbaycan'ın başkenti Bakü'ye gitti.

Yıldırım'ı, Esenboğa Havalimanı'ndan, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Tuna ile diğer yetkililer uğurladı.

TBMM Başkanı Yıldırım ile TBMM Katip Üyesi Emine Sare Aydın Yılmaz ve İsmail Ok, Meclis İdare Amiri Kadim Durmaz, AK Parti İstanbul Milletvekili Dostluk Grubu Başkanı Şamil Ayrım, MHP Tokat Milletvekili Yücel Bulut da Bakü'ye gitti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL