TBMM Başkanı Şentop Bağdat'ta

Mustafa Şentop, Irak'a Komşu Ülkeler Parlamento Başkanları Bağdat Zirvesi'ne katılmak üzere Bağdat’a geldi

BAĞDAT (AA) - Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı Mustafa Şentop, Irak'a Komşu Ülkeler Parlamento Başkanları zirvesine katılmak üzere, Irak’ın başkenti Bağdat’a geldi.

Şentop’u, Uluslararası Bağdat Havalimanı’nda Iraklı mevkidaşı Muhammed ell-Halbusi karşıladı.

Bağdat'ta Hükümet Sarayı'nda düzenlenecek zirveye, Türkiye’nin yanı sıra Irak'a komşu olan Ürdün, İran, Suriye, Kuveyt ve Suudi Arabistan parlamento başkanları ve milletvekilleri katılacak.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?