TBMM Başkanı Binali Yıldırım, Antalya'da

Yıldırım, kentte esnafla bir araya geldi

ANTALYA (AA) - TBMM Başkanı Binali Yıldırım, Antalya'da esnaf ziyaretinde bulundu.

Avrasya Meclis Başkanları toplantısına katılmak için Antalya'ya gelen Yıldırım, kentte Atatürk Caddesi, Kale Kapısı ve Kazım Özalp caddelerindeki esnafla bir araya geldi. Esnaf ve vatandaşlarla sohbet eden Yıldırım, kendisine verilen ikramların tadına baktı, nar sıktı.

Vatandaşlarla fotoğraf çektiren Yıldırım, turistlerle de selamlaştı.

Daha sonra Yıldırım, Rusya Devlet Duması Başkanı Vyacheslav Volodin ile görüşeceği otele geçti.


AA

Politika Haberleri

12. YARGI PAKETİ TBMM’DE
İzmir CHP’de Gece Yarısı Operasyonu: İl Başkanlığında Arbede!
CHP'DE BUNU YAPAN YANDI
5 BELEDİYE BAŞKANINDAN MANSUR YAVAŞ RESTİ
Bakan Göktaş’tan Nefret Söylemine Sert Tepki: Hukuki Süreç Başlatıldı