Tatilciler dönüş yolunda

TEM Otoyolu Kandıra gişeleri, Bekirdere rampası, Gültepe ve Korutepe tünelleri mevkisinde araç kuyrukları oluştu

KOCAELİ (AA) - Ramazan Bayramı tatilinden dönen vatandaşlar nedeniyle TEM Otoyolu Kocaeli geçişinde yoğunluk yaşanıyor.

Tatillerini memleketlerinde ve farklı kentlerde geçirip İstanbul ile Trakya yönüne gitmek isteyen tatilciler, TEM Otoyolu İzmit geçişindeki Kandıra gişeleri, Bekirdere rampası, Gültepe ve Korutepe tünelleri mevkisinde araç kuyrukları oluşturdu.

Araçların düşük hızda ilerleyebildiği güzergahta, trafik ekipleri önlemlerini artırdı.

Otoyolun Ankara yönünde ise herhangi bir yoğunluğun yaşanmadığı görüldü.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE