Yaptığı işin insanlık görevi olduğunu ve bununla da gurur duyduğunu söyleyen Taşkıran,“Benim yaptığım insanlık göreviydi. Ben inanıyorum ki yerimde kim olsa aynı şeyi yapar” dedi. Böyle bir olayın herkesin başına gelebileceğini ifade eden Taşkıran,“Bu benim evladımın başına da gelebilir. İnsanlık hali insan dalgın olur, acelesi vardır, düşürdüğünü fark etmez. Benim yaptığımı başkası yapsa ben onunla gurur duyarım. Geçen televizyonda 10 bin TL’yi bulup sahibine teslim eden birisini izlemiştim. Bence bir öğrenci diploma fotokopisi o çekten değerlidir. Çünkü diploma örneğini kolay kolay vermiyorlar diye biliyorum” diye konuştu. Bulduğu şeylerin sadece diploma olmadığı ve böyle kayıp eşyaları sürekli bulduğu kaydeden Taşkıran, “Daha önceleri birçok şey buldum. Mesela araba anahtarı, kimlik, yine fotokopiler, cüzdan gibi şeyler. Allah’a şükür bulduklarımın hepsini sahiplerine iade etim. Bulduğum eşyaları tezgâhıma asıyorum” dedi. Yaşar Sarı- Memleket
Taşkıran: İnsanlık görevimi yaptım”
Konya’da simitçilik yaparak geçimini sağlayan Üzeyir Taşkıran dün tezgâhının önünde bulduğu öğrenci diploma fotokopilerini alarak sahibinin gelmesini bekliyor.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?