Selçuklu Belediyesi, Yazır Mahallesinde bulunan atıl taş ocaklarını vatandaşların kullanımına açıyor. Eski taş ocaklarında çevre düzenlemesi yapılarak yeşil alan olarak kullanıma açılacak.
Yazır Mahallesinde daha önce bir taş ocağını BMX parkuru olarak hizmete sunan Selçuklu Belediyesi, diğer taş ocaklarına inşaat ve moloz atıklarının dökülmemesi içinde denetimlerini artırdı. Zabıta Müdürlüğü ekipleri, moloz ve inşaat atıklarını gelişi güzel atanlar hakkında yasal işlem yapılacağını duyurdu. Memleket