Taş ocakları yeşil alan olacak

Selçuklu Belediyesi, Yazır Mahallesinde bulunan atıl taş ocaklarını vatandaşların kullanımına açıyor. Eski taş ocaklarında çevre düzenlemesi yapılarak yeşil alan olarak kullanıma açılacak.

Selçuklu Belediyesi, Yazır Mahallesinde bulunan atıl taş ocaklarını vatandaşların kullanımına açıyor. Eski taş ocaklarında çevre düzenlemesi yapılarak yeşil alan olarak kullanıma açılacak.


Yazır Mahallesinde daha önce bir taş ocağını BMX parkuru olarak hizmete sunan Selçuklu Belediyesi, diğer taş ocaklarına inşaat ve moloz atıklarının dökülmemesi içinde denetimlerini artırdı. Zabıta Müdürlüğü ekipleri, moloz ve inşaat atıklarını gelişi güzel atanlar hakkında yasal işlem yapılacağını duyurdu. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?