Tarlasını korumak isterken canından oluyordu

Eskişehir'in Alpu ilçesinde yabani hayvanların tarlasına zarar vermemesi için av tüfeğiyle nöbet tutan kişi, silahının kazara ateş alması sonucu yaralandı

ESKİŞEHİR (AA) - Alpu ilçesinde tarlasında nöbet tutan kişi, silahının ateş alması sonucu vücudunun çeşitli yerlerinden yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Arıkaya Mahallesi'ndeki nohut ekili tarlasında yabani hayvanların ürünlerine zarar vermemesi için tüfekle nöbet tutan Adem T. (64), silahın kazayla ateş alması sonucu kolundan ve çenesinden yaralandı.

Yaralı halde mahalleye kadar yürüyen Adem T, vatandaşların yardımıyla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.

Tedavi altına alınan Adem T'nin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU