TARLADAN EVİNE GİDEN KADIN KAÇIRILDI

Konya’nın Derbent ilçesinde, tarladan evine giden kadın 3 kişi tarafından kaçırıldı

Olay ilçe merkezinde Sağlık Ocağı yakınında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, dün akşam saat 19.00 sıralarında annesi ile çalıştığı tarladan dönen Emel Ö. (35), 70 FA 850 plakalı hafif ticari araçtan inen 3 kişi tarafından kaçırıldı. Annesinin gözü önünde kadını zorla araca bindirerek kaçıran şahısların İsmail K. (42), Mevlana Ö. ve Bekir G. olduğu belirlenirken, ailenin şikayeti üzerine Derbent İlçe Emniyet Müdürlüğü soruşturma başlattı.

Aile üyelerinin günün ilk ışıklarına kadar kendi imkanlarıyla yaptığı aramada kaçırılan kadının izine rastlanmazken, polisin soruşturması sürüyor.

Öte yandan kızı kaçırılan anne ve babanın rahatsızlanarak Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Acil Servisinde tedavi altına alındığı öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu