Tarım ve Orman İl Müdürlüğü çalışanları kan verdi

SİVAS (AA) - Sivas Tarım ve Orman İl Müdürlüğü personeli Kızılay Kan Merkezinin kan bağışı kampanyasına katıldı.İl Tarım ve Orman Müdürlüğü...

SİVAS (AA) - Sivas Tarım ve Orman İl Müdürlüğü personeli Kızılay Kan Merkezinin kan bağışı kampanyasına katıldı.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü çalışanları hizmet binasında kan bağışında bulundu.

Tarım ve Orman İl Müdürü Seyit Yıldız, kan bağışı ile ilgili yaptığı açıklamada, "Kızılay tarafından gerçekleştirilen kan bağışı kampanyalarına bizlerde zaman zaman çalışanlarımız ile birlikte destek veriyoruz. Kan bağışında bulunarak, birçok insanın hayatını kurtaran yönetici ve personellerimize gösterdikleri duyarlılıktan dolayı teşekkür ediyorum. İhtiyacı olanlara bir nebze de olsa yardımcı olabiliyorsak ne mutlu bizlere." dedi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL