Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Dr. Veysel Tiryaki Edremit’i ziyaret etti

Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Dr. Veysel Tiryaki, Edemit Orman İşletme Müdürlüğünü ziyaret etti.

Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Dr. Veysel Tiryaki, Edemit Orman İşletme Müdürlüğünü ziyaret etti.

Orman Genel Müdür Yardımcısı Zekeriya Nane ile DKMP Genel Müdür Yardımcısı Seyit Ali Kurtuluş'un eşlik ettiği, Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Dr. Veysel Tiryaki'yi, Balıkesir Bölge Müdürü Kemal Kayıran, DKMP II. Bölge Müdürü Ali Bozkurt, Bölge Müdür Yardımcıları İbrahim Metin, Halil Karademir, Edremit Orman İşletme Müdürü Barış Tamer Kilis ve İşletme Müdürlüğü teknik personeli karşıladı.

Ziyarette Bakan Yardımcısı; Yangına hassas bu dönemde ekiplerin devamlı hazır, teyakkuzda bulunmasını, kamu kaynaklarının israf edilmeden en verimli şekilde kullanılmasını talimatını verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek