Tarım ilacı içerek intihar etti

Konya'nın Seydişehir ilçesinde ilaç içerek intihar etmek isteyen kişi, hava ambulansıyla Konya'ya sevk edildi.

Edinilen bilgiye göre, Abdullah Y. (33) ilçeye bağlı Kesecik beldesindeki evinde çok sayıda ilaç içerek intihar etmek istedi. Yakınları tarafından bulunan Abdullah Y, Seydişehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Hayati tehlikesi olan Abdullah Y, burada yapılan ilk müdahalenin ardından Konya'dan gelen hava ambulansıyla Eti Alüminyum AŞ fabrikasındaki alandan alınarak, Konya'daki Selçuk üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi. Abdullah Y'nin hastaneye gelen yakınları fenalık geçirdi. Jandarma ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı. Uzun süredir eşinden ayrı yaşadığı ve psikolojik sorunları olduğu belirtilen Abdullah Y'nin, daha önce de 3 kez tarım ilacı içerek intihar girişimde bulunduğu ve psikolojik tedavi gördüğü öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti