Taraklı ilçe protokolü görev başındaki personelin bayramını kutladı

Taraklı ilçe protokolü, Kurban Bayramı dolayısıyla görevi başında olan polis, jandarma, itfaiye ve sağlıkçılar ile hastalara ziyaretlerde bulundu.

Taraklı ilçe protokolü, Kurban Bayramı dolayısıyla görevi başında olan polis, jandarma, itfaiye ve sağlıkçılar ile hastalara ziyaretlerde bulundu.

Kaymakam Halis Hacıismailoğlu, Belediye Başkanı İbrahim Pilavcı ve kurum amirleri, Taraklı Devlet Hastanesi'nde sağlık çalışanları ile tedavisi süren hastaların bayramını tebrik etti. Daha sonra jandarma, emniyet, itfaiye ve 112 Acil Servis istasyonunu ziyaret eden protokol, görevini devam ettirenlere kolaylıklar diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ