Mesajda, “Yürürlüğe giren Valiler Kararnamesi ile görev yeri değişen valimiz Sayın Muammer Erol'a, Konya'da görevde bulunduğu süre içinde Konyaspor taraftarıyla hep iç içe olması ve Konya'mıza yaptığı hizmetlerinden ötürü çok teşekkür ederiz. Yeni valimiz Sayın Yakup Canbolat'a da görevinde başarılar dileriz” denildi. Yeşil-beyazlı birçok taraftarda sosyal medya hesaplarında Erol'a teşekkür ederek yeni görevinde başarılar diledi.
Taraftardan, Vali’ye veda mesajı
Konyaspor taraftar gruplarından Nalçacılılar, merkez valiliğine alınan Konya Valisi Muammer Erol için bir mesaj yayınladı
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ