Tapu Kadastro Teşkilatının kuruluşunun 172. yıl dönümü

Taksim'deki Cumhuriyet Anıtı önünde tören düzenlendi

İSTANBUL (AA) - Tapu Kadastro Teşkilatının 172. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Taksim Cumhuriyet Anıtı önünde tören düzenledi.

Tören kapsamında, İstanbul Tapu ve Kadastro Bölge Müdürü Suad Adil Çevik tarafından Cumhuriyet Anıtı'na çelenk bırakıldı. Daha sonra saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

Tapu Kadastro Bölge Müdürlüğü yetkilileri ve personelinin katıldığı tören, hatıra fotoğrafı çekinilmesinin ardından sona erdi.

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı