Tapu Kadastro Müdürlüğünün 169. kuruluş yıl dönümü

KONYA (AA) - Yalıhüyük Kaymakamı Ali Polat Tapu Kadastro Müdürlüğünün 169. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla İlçe Tapu Müdürlüğünü ziyaret...

KONYA (AA) - Yalıhüyük Kaymakamı Ali Polat Tapu Kadastro Müdürlüğünün 169. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla İlçe Tapu Müdürlüğünü ziyaret etti.

Polat, ziyarette Tapu ve Kadastro Müdürlüğünün 169. kuruluş yılını kutlayarak çalışanlarına başarı diledi.

Ziyaretten dolayı memnuniyetini dile getiren Tapu Müdür Vekili Ömer Yayla ise Yalıhüyük Tapu Müdürlüğü olarak genel müdürlüğün misyon, vizyon ve kalite politikasını en üst düzeyde uygulamaya gayret gösterdiklerini kaydetti.


AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU