Tanzanya'da 7 polis öldürüldü

MWANZA (AA) - Doğu Afrika ülkesi Tanzanya'da devriye gezen 7 polis memuru öldürüldü.Kibiti kentinde devriye gezen polis aracını hedef alan bir grup silahlı...

MWANZA (AA) - Doğu Afrika ülkesi Tanzanya'da devriye gezen 7 polis memuru öldürüldü.

Kibiti kentinde devriye gezen polis aracını hedef alan bir grup silahlı saldırgan, 7 polis memurunu öldürdükten sonra araçtaki silahları da alarak kayıplara karıştı.

İçişleri Bakanı Mwigulu Nchemba AA muhabirine yaptığı açıklamada, olayın bir terör saldırısı olmadığını söyledi.

Nchemba, "Suçluları yakalayıp adalete teslim edeceğiz. Yaptıkları yanlarına kalmayacak." dedi.

Daha önce de benzer saldırılarda hükümet yetkilileri hedef alınmış, son 5 ayda 7 hükümet yetkilisi öldürülmüştü.




AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL