Tamirat yaparken çatıdan düştü

Derebucak’ta çatıdan düşen bir kişi yaralanarak hastaneye kaldırıldı. Gencek Beldesi'nde tamir için çatıya çıkan Hüseyin Gedik (61), dengesini kaybederek yaklaşık 4 metre yükseklikten aşağıya düştü.

Yaralı olarak Derebucak Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Gedik, yapılan ilk müdahalenin ardından sevk edildiği Beyşehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?