Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi'nin tüm birimleriyle birlikte hizmete girmesi sürecinin yıl sonunu bulacağı ifade edildi. Konuyla ilgili gazetemize bir açıklama yapan Selçuk Üniversitesi Rektör Vekili Prof. Dr. Dinçer Bedük, Selçuklu Tıp Fakültesi'nin inşaat çalışmalarında yüzde 99'u aştıklarını belirterek, "Bu yıl itibariyle torba kadro usulüyle üniversitemize Maliye Bakanlığı'nca tahsis edilen kadrolar serbest bırakıldı. Biz bu kadroları gerekli gördüğümüz birimlere dağıtmayı sürdürüyoruz. Bu kapsamda da Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kadro tahsislerimiz devam ediyor. Hastanedeki asıl sıkıntı ise cihaz ihalelerinin tamamlanmamış olmasında. Bu cihaz ihalelerinin tamamlanma süreci yıl sonunu bulabilir. Bu arada biz kadro ve teçhizat bakımından tamamlanmış birimleri halkımızın hizmetine açmayı sürdürüyoruz. Eylül-Ekim itibariyle hastanemiz yüzde 75 kapasiteyle çalışacak diye bir umudumuz var" dedi. Murat Güzel-Memleket
Tam kapasite yıl sonunda
Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi'nin tüm birimleriyle birlikte hizmete girmesi sürecinin yıl sonunu bulacağı ifade edildi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?