Sağlık Sen’in Konya Şubesi Başkanı Hamza Olgun, “Sağlık yasası yetersizdir” dedi. Türk Sağlık-Sen’in Konya şubesinde gerçekleştirilen basın toplantısında tam gün yasası değerlendirildi. Tam gün yasasını eksik yanlarını değerlendiren Türk Sağlık-Sen Konya Şube Başkanı Olgun, “Hekimlerimizin tam gün çalışmasını olumlu buluyoruz. Fakat yasa tasarısı bu haliyle eksiklikler ve adaletsizliklerle doludur. Biz yamalı ve sorunlu bir tam gün yasası yerine doğru düzgün, çalışanların hakkını koruyan ve genişleten bir yasa istiyoruz. Yasa bu haliyle bizim beklentilerimizi karşılamaktan çok uzaktır. Tam gün çalışma ile tam gün yasası farklı anlamlar içermektedir. Bu nedenle Türk Sağlık-Sen olarak tam gün çalışmaya evet, fakat bu haliyle tam gün yasasına hayır” dedi. Ferit Hepokur-Memleket
'Tam gün yasasına hayır'
Türk Sağlık-Sen Konya Şubesi tam gün yasası ile ilgili bir basın açıklaması gerçekleştirdi
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?