Talisca ve Aras Özbiliz ameliyat edildi

Beşiktaşlı iki futbolcunun 2-3 ay sonra takıma katılabilecekleri belirtildi


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş'ta sakatlık geçiren futbolcular Anderson Talisca ve Aras Özbiliz ameliyat edildi.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Gençlerbirliği ile oynanan maçta sağ ayak tarak kemiği kırılan Talisca ile bu sabah gerçekleştirilen antrenmanda sağ omzu çıkan Aras Özbiliz'in, Acıbadem Fulya Hastanesi'nde Beşiktaş Kulübü Sağlık Kurulu Başkanı Sarper Çetinkaya tarafından ameliyat edildiği bildirildi.

Ameliyatları başarılı geçen iki futbolcunun da 2-3 ay sonra takıma katılabilecekleri belirtildi.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi