Taksim’de Manchester City taraftarlarının şampiyonluk coşkusu

İstanbul'daki UEFA Şampiyonlar Ligi final maçında Manchester City, İnter'i Rodri'nin attığı golle 1-0 yenerek şampiyon oldu. Taksim'de toplanan City taraftarları şampiyonluğu doyasıya kutladı.

İstanbul'daki UEFA Şampiyonlar Ligi final maçında Manchester City, İnter'i Rodri'nin attığı golle 1-0 yenerek şampiyon oldu. Maç sonunda Taksim'de toplanan City taraftarları şampiyonluğu doyasıya kutladı.

İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanan UEFA Şampiyonlar Ligi Final maçında İngiliz takımı Manchester City ve İtalyan takımı İnter'in karşılaştığı dev finali, Manchester City Rodrigo Hernández Cascante'nin attığı golle kazandı. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte Taksim'de toplanan City taraftarları şampiyonluğu doyasıya kutladı. Manchester City Taraftarları Taksim'de kurulan Şampiyonlar Ligi Kupa maketinin önünde, ellerinde bayrak ve meşalelerle coşku dolu anlar yaşadı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL