Taksim Meydanı’nda vatandaşların sıcakla imtihanı

İstanbul Taksim Meydanı'nda sıcaktan bunalan kimi vatandaşlar şemsiyeyle dolaşarak güneşten korunmaya çalışırken kimileri kendilerini gölgenin altına...

İstanbul Taksim Meydanı'nda sıcaktan bunalan kimi vatandaşlar şemsiyeyle dolaşarak güneşten korunmaya çalışırken kimileri kendilerini gölgenin altına attı.

Meteoroloji Genel Müdürlüğünün uyarılarının ardından İstanbul'da sıcaklıklar mevsim normallerinin üzerine çıktı. Geçtiğimiz günlerde yetkililer zorunda kalınmadıkça özellikle 10.00-16.00 saatleri arasında dışarı çıkılmaması yönünde vatandaşları uyarmıştı. Buna rağmen yoğunluğun yaşandığı Taksim'de sıcaktan bunalan vatandaşlar serinlemek için farklı yollar denedi. Vatandaşlardan bazıları kendilerini gölgenin altına atarak, bazıları da su içerek serinlemeye çalıştı. Taksim Meydanı'nda sıcaktan bunalan turistler ise şemsiyeyle dolaşarak güneşten korunmaya çalıştı. Mevsim normallerinin üzerinde seyreden sıcak hava dalgalarının bir kaç gün daha etkili olacağı öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek