Taksim Meydanı ağaçlandırılıyor

Büyükşehir Belediyesi ekipleri meydanın farklı bölgelerine yeni ağaçlar dikti

İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediyesince Taksim Meydanı'nın ağaçlandırılması çalışmaları kapsamında yeni ağaçlar dikildi.

Büyükşehir Belediyesine bağlı İstanbul Ağaç ve Peyzaj AŞ, Taksim Meydanı'nda ağaçlandırma çalışmalarını sürdürüyor.

Belediye ekipleri dozer yardımıyla meydanın farklı yerlerine 18 meşe, 10 çınar, 17 ıhlamur ve 5 bonsai zeytin ağacı dikti.

Meydanda ağaçlandırma çalışmalarının süreceği bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL